Události ze dne 27. 7. 2025

29.07.2025 07:45

V 7:55 hodin oznámil občan zraněného psa u silnice mezi obcemi Chrudim a Topol. Zvíře bylo plaché a před oznamovatelem uteklo. Hlídka městské policie provedla kontrolu lokality, avšak psa se nepodařilo najít.

V 17:10 hodin vyjela hlídka do Komenského ulice na oznámení o muži, který se vrátil domů v podnapilém stavu a choval se vůči oznamovatelce a její dceři agresivně. Strážníci muže z bytu vykázali. Obě ženy byly v pořádku a další pomoc nepožadovaly.

O několik minut později bylo přijato oznámení o ležícím bezdomovci v Široké ulici. Muž po probuzení z místa odešel.

V 17:57 hodin se na městskou policii obrátila žena z Revoluční ulice. Její partner, který byl pod vlivem alkoholu, odmítal opustit byt, přestože v něm není veden jako nájemník. Hlídka muže vyzvala k odchodu, což učinil. Vrátil se však ještě dvakrát a dožadoval se vstupu do bytu. V 19:37 hodin byla muži za neuposlechnutí výzvy uložena na místě v příkazním řízení bloková pokuta. Oznamovatelka kontaktovala městskou policii znovu ve 21:03 hodin s tím, že partner se vrátil a opět zvoní u dveří. Vzhledem k předchozímu jednání a podezření na vyšší míru opilosti byla provedena dechová zkouška s výsledkem 3,71 ‰ alkoholu. Muž byl převezen na lékařské vyšetření do nemocnice a následně umístěn do Protialkoholní záchytné stanice v Pardubicích.


Důležitá telefonní čísla

156 - tísňová linka městské policie

469 657 826 - běžná telefonní linka
 

150 - Hasičský záchranný sbor

155 - Zdravotnická záchranná služba

158 -  Policie České republiky

Časté dotazy

Zřizovatel

Město Chrudim

Užitečné odkazy

Registrace psa do systému ČIPES
 
 CEREK           Sportovní areály města Chrudim
Útulek Chrudim      Záchranná stanice živočichů a ekocentrum Pasíčka
    Policie ČR         Informační centrum
      
 

© 2025, Město Chrudim – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑