Události ze dne 28. 5. 2025

29.05.2025 13:10

V 9.04 hodin se dostavila na služebnu městské policie občanka, která sdělila, že před hypermarketem v ulici Dr. Milady Horákové pravidelně postávají skupinky mladých hochů s koloběžkami, z nichž někteří pokřikují na kolemjdoucí lidi a jiní, nebezpečně točí koloběžkami ve vzduchu. Dotyčná žena dodala, že sama již obdržela úder koloběžkou do hlavy a následně musela vyhledat lékařské ošetření, avšak šetření této události po městské policii prozatím nežádá a věc oznámila pouze z preventivních důvodů. Hlídka na základě této informace bude u příslušné prodejny vykonávat namátkové kontroly, případně problém projedná s ostrahou hypermarketu.

Po desáté hodině bylo oznámeno na linku 156, že v ulici Na Rozhledně parkuje automobil před kontejnerovým stáním. Strážníci zjistili jeho majitele, avšak kontaktovat jej se jim nepodařilo. Přestupkové jednání v tomto případě hlídka neshledala.

Ve 14.37 hodin obdržela městská policie informaci od občana, že v jedné z místních ulic stojí na vyhrazeném parkovacím místě, určeném pro automobil zdravotně hendikepované osoby, vozidlo, jehož řidič v tomto případě zneužil parkovací průkaz, neboť parkovací karta byla vystavena na jméno osoby, která tímto automobilem nebyla přepravována. Strážníci konkrétní parkovací místo prověřili, avšak zmíněné vozidlo se tam nenacházelo.


Důležitá telefonní čísla

156 - tísňová linka městské policie

469 657 826 - běžná telefonní linka
 

150 - Hasičský záchranný sbor

155 - Zdravotnická záchranná služba

158 -  Policie České republiky

Časté dotazy

Zřizovatel

Město Chrudim

Užitečné odkazy

Registrace psa do systému ČIPES
 
 CEREK           Sportovní areály města Chrudim
Útulek Chrudim      Záchranná stanice živočichů a ekocentrum Pasíčka
    Policie ČR         Informační centrum
      
 

© 2025, Město Chrudim – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑